CENDERAMATA PERKAHWINAN TRENDING

Posted

AIR MINERAL SEMULAJADI YANG BERKUALITI TINGGI MELENGKAPKAN MAJLIS BAHAGIA ANDA

Perasan tak?? Sekarang mmg ramai akan berikan makanan untuk dijadikan cenderamata tetamu untuk pelbagai majlis. 

JADIIIII, TAKKAN BAGI MAKANAN JE??? MINUMAN NYA MACAM MANA PULAK YEE???

Okay Iqa boleh suggestkan nak bagi minuman jenis macam mana. Sebab kalau bagi makanan sahaja tak best la kan takde pasangannya kan. Kalau air kotak tu dah biasa sangat. So kalau nak nampak lagi elegant + ekslusif gituuuu..

SET RO WATER 230 + PRINTED STICKER



SET RO WATER 250 + PRINTED STICKER


Boleh Custom Nama Pengantin - Contoh : "Raikan Cinta Aril ❤ Aisyah"

Tidak perlu khuatir, kami SIAP TAMPALKAN STICKER untuk anda 

×
×